Meest gestelde vragen
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.
Veel gestelde vragen
U kunt eenvoudig de ritprijs berekenen via het online reserveringsformulier op onze website.
We rijden voor een vaste prijs van en naar Schiphol Airport. Reserveer minimaal 3 uur vooraf om hiervan gebruik te maken.
Het wordt aanbevolen om uw aankomst op Schiphol 2,5 tot 3 uur voor vertrek te plannen vanwege mogelijke drukte bij het inchecken en de security. Houd rekening met een rijtijd van minimaal 30 tot 45 minuten vanuit de regio’s waar wij rijden.
Vul bij het online reserveren de exacte landingstijd in. Geef daarbij aan of u wel of geen ingecheckte bagage heeft om een soepel verloop van uw taxirit te garanderen
Ja, tussenstops zijn mogelijk als u deze aangeeft bij uw online reservering. De toeslagen zijn als volgt: • Auto / stationcar: €7,50 binnen de stad, €12,50 voor een aangrenzende stad. • Bus: €10 binnen de stad, €15 voor een aangrenzende stad.
Heeft u geen ingecheckte bagage? Geef dit dan aan bij het reserveren, zowel telefonisch als online. Wordt uw bagage op het laatste moment ingenomen bij het instappen van het vliegtuig en in het ruim geplaatst? Zou u dit ons willen doorgeven? U kunt ons op de volgende manieren bereiken: • Stuur een reply op de bevestigingsmail die wij u hebben gestuurd. • Stuur een e-mail met uw reserveringsnummer. • Gebruik ons contactformulier. • Bel ons op 023-6203040.
Wij bieden maximale flexibiliteit: u kunt bij ons altijd kosteloos annuleren. Uw tevredenheid staat voorop.
In de taxi kunt u contant, met pin of creditcard betalen zonder extra kosten. Wij accepteren ook contactloze betalingen.
Kinderzitjes zijn niet verplicht in Nederlandse taxi’s. Kinderen mogen op schoot.
Controleer eerst uw spam inbox. Mocht u de bevestiging daar niet vinden, neem dan contact met ons op om te controleren of deze goed is aangekomen.
Ja, wij hebben ook een ophaalservice vanaf Schiphol Airport. Om gebruik te maken van deze service, reserveer minimaal 12 uur van tevoren online. Bij vertragingen houden we uw vlucht in de gaten via de Schiphol App en passen we de ophaaltijd dienovereenkomstig aan. Zorg ervoor dat u het juiste vluchtnummer doorgeeft bij uw reservering.
Wij halen en brengen klanten bij de vertrekhallen. Onze chauffeurs halen u op bij vertrekhal 2, deur F. Nadat u door de draaideur bent gegaan, steekt u het zebrapad over. Onze chauffeur zal daar op u wachten.
Wij maken onze planning ruim van tevoren. Om zeker te zijn van beschikbaarheid, raden wij aan om minimaal 12 tot 24 uur voor uw gewenste vertrektijd te reserveren. Dit stelt ons in staat om de bezetting van onze chauffeurs optimaal te regelen.